Afkoelen in de zee

22 januari 2018 - Hornsby Heights, Australië

Onze laatste dag bij de familie Roelands zijn we ‘s middags naar het strand gegaan bij Mona Vale Beach. Helaas was het hoog water en waren er flinke golven, dus de bodyboards konden niet gebruikt worden om te bodysurfen. Maar lekker afkoelen in het water kon wel, maar dan natuurlijk wel zwemmen “between the red/yellow flags”. Daar houden die leuke lifeguards alles in de gaten.

Niet alleen Duitsers kunnen flinke kuilen graven, ook Jim en Luke kunnen er wat van. Het was niet alleen lekker koel, maar ook een leuke uitkijkplek. Amy en Jean-Jacques hebben nog een partijtje beachtennis gedaan. Time flies when you’re having fun, dus het was uiteindelijk nog haasten om op tijd thuis te zijn. Onderweg werd het steeds donkerder vanwege een naderende onweers- en regenbui, maar de was is nog droog binnengehaald.

Na het eten was het tijd om afscheid te nemen van Bart, Jim en Amy. Hanneke en Luke gaven ons een lift naar ons hotel in Sydney, vlakbij de luchthaven waar ze gelijk nieuwe logees uit Nederland op moesten halen. Die hadden wat vertraging, dus er was nog tijd voor een kopje koffie en thee in de hotelbar. Toen was het toch echt tijd om ook afscheid van Hanneke en Luke te nemen.

Hierbij nogmaals ontzettend bedankt Bart, Hanneke, Jim, Luke en Amy voor de gezelligheid, gastvrijheid en geweldige tijd die we de afgelopen dagen hebben gehad😘