Een warm weerzien in Australië

19 januari 2018 - Hornsby Heights, Australië

Op de laatste ochtend in Nieuw Zeeland hebben we eerst nog genoten van een heerlijk ontbijtbuffet in ons hotel in Auckland. Ruim op tijd stonden we klaar voor de shuttlebus naar het vliegveld. Vervolgens de koffers ingecheckt, die net als wij wat zwaarder geworden waren🙄. Daarna de tijd tot vertrek doorgekomen met het bekijken van wat winkeltjes en met lezen. We vertrokken uiteindelijk een kwartier later dan gepland, maar zijn toch een half uur eerder op onze bestemming aankomen. Gelukkig worden er in de lucht geen boetes voor snelheidsovertredingen uitgedeeld😉.

We hadden op ons douaneformulier weer netjes ingevuld dat we medicijnen en outdoorschoenen bij ons hadden en ook in contact waren geweest met boerderijdieren. Dus moesten we ter controle langs verschillende douanebeambten en ook deze keer mochten we gelukkig Australië weer in.

Daarna met de trein naar Hornsby, waar Hanneke ons op kwam halen op het station. Na een warm welkom snel naar huis gereden, waar we acht jaar geleden ook een aantal dagen hebben gelogeerd. Het is hier nog zomervakantie voor alle scholieren, dus Jim en Luke waren thuis. Amy was naar haar eerste hiphoples, waar we ‘s avonds nog een leuke demonstratie van kregen. De kinderen zijn weer ontzettend gegroeid sinds de laatste keer dat we ze in Nederland zagen. Helaas heeft er één iemand geen vakantie en dat is Bart, dus die zien we ‘s avonds. Er is tot in de late uurtjes nog flink bijgepraat.

1. Hanneke:
    22 januari 2018
    Het is super om jullie hier te hebben!! Lekker genieten zo met z'n allen 😉👍
  2. Chantal:
    22 januari 2018
    Wat super om daar weer te zijn