Dag camperšŸ¤—

18 januari 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Regen, regen en nog eens regen op onze laatste dag in Nieuw Zeeland. Maar dat geeft eigenlijk niet, want de tassen moeten ingepakt worden. Verder nog wat opruimen en poetsen. Alles op het gemakje, we hebben zelfs nog tijd over voor koffie/thee en wat lezen.Ā

Rond twaalf uur rijden we weg vanaf de camping, richting Auckland. Ons hotel is dichtbij het camperverhuurbedrijf, dus daar maken we eerst nog even een tussenstop om in te checken en onze tassen op de kamer te zetten. Dat scheelt gesjouw. Het is een heel modern, best luxe hotel, maar wel met korting geboekt. We blijven Nederlanders natuurlijkšŸ˜‰. En onze hotelkamer heeft o.a. een douche ĆØn een bad, dat wordt straks lekker relaxen.

Bij het camperverhuurbedrijf was het inleveren van de camper zo gepiept. De medewerker heeft zelfs niet in de camper gekeken, alleen maar een rondje buitenom gelopen. Zijn wij even blij dat we niet uren hebben staan poetsen, net zoals onze buren gisteren op de camping. Het is een komen en gaan van mensen die campers terugbrengen en ophalen. Het zou ons niet verbazen als onze camper, na een goede poetsbeurt, vandaag of morgen al weer op pad gaat met nieuwe bewoners.

Dag camper, bedankt voor de vijf heerlijke weken vakantie in Nieuw Zeeland, waar we weer ontzettend mooie herinneringen hebben gemaakt. Daar proosten we op!šŸ„‚

Australia, Bart, Hanneke, Jim, LukeĀ en Amy, here we come. Tot morgenšŸ‘šŸ˜.

Fotoā€™s

1. Hanneke:
    18 januari 2018
    Tot morgen!!!! Goeie reis en wij zijn er klaar voor! Het is geweldig weer hier, dus de paraplu's en regenjassen heb je niet nodig ā˜ŗ
  2. Loes Tebbens:
    18 januari 2018
    Geniet van de laatste dagen en op naar de vastenavend
  3. P.huijbregts:
    18 januari 2018
    Na het woonwagen gevoel nu nog even het huislijk gevoel terug zien te krijgen in Australie, ik zie er naar uit wie van mijn twee nichtjes Nicole of Anouk het eerst in Krabbegat ariveren heel goede thuisreis en tot binnenkort . Tante Jo & Oom Piet.
  4. Elaine:
    19 januari 2018
    Nou Ome Piet, dat is Nicole hoor, want Anouk komt 1 februari terug. Wat een wereldreizigers die familie hƩ!
  5. Elaine:
    19 januari 2018
    Goede vlucht naar Australiƫ.
  6. Anja de Bruin:
    19 januari 2018
    Goede vlucht en op naar Australie