A room with a view

9 januari 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Na al deze belevenissen is het tijd om de Thermal area te verlaten. Het blijft toch bijzonder om overal stoompluimpjes te zien, en ook hier vlak naast de camping weer poeltjes die staan te pruttelen!

Vanmorgen dus vertrokken op weg naar Auckland. Omdat er maar twee campings in Auckland zijn, die ontzettend slechte recensies hebben, hebben we toch maar weer gekozen voor een driveway plaats. Het heet: one dollar view driveway, dus we zijn benieuwd wat het gaat worden.
Aan het eind van onze reis komen we terug in Auckland om de camper hier in te leveren. Dit is vlakbij het vliegveld, maar een heel stuk buiten Auckland zelf, daarom hebben we besloten om nu een paar dagen Auckland te doen. Dan hoeven we later niet meer op en neer vanaf het vliegveld naar het centrum.

Dichterbij Auckland werd het steeds drukker op de weg en was het even zoeken hoe we bij onze driveway konden komen. Gelukkig heeft onze TomTom zijn werk gedaan, dus de driveway gevonden.
In de beschrijving stond achteruit de driveway inrijden, alleen loopt de oprit redelijk steil naar beneden en dat stond er niet bij vermeld. Jean-Jacques heeft het e.e.a. eerst goed bekeken en Nicole vond het beter om uit te stappen tijdens het parkeren.
Maar de camper staat, op blokken en met blokken achter de voorwielen, en we hebben een geweldig uitzicht op de haven en op de brug.

Daarna naar de haven met het waterfront, half uurtje lopen, gezellig, veel te doen en heerlijk gegeten. Ondertussen nog wat activiteiten gepland voor de komende dagen, maar daar horen jullie in een volgend verslag meer van.

Op dit moment genieten we met een bakje koffie en thee van het uitzicht. We slapen de komende twee nachten maar andersom in bed, want anders liggen we met ons hoofd naar beneden.