De hoogte in

21 december 2017 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Vandaag een relaxte dag in Queenstown. Heerlijk uitgeslapen, op het gemakje ontbeten en toen naar de stad. Daar hebben we voor Jean-Jacques alvast een Heli hike geboekt voor a.s. zondag bij Fox Glacier. Met de helikopter wordt hij afgezet op de gletsjer en daarna volgt onder begeleiding van een gids een wandeling over de gletsjer van zo’n drie uur. Nicole hoefde er niet lang over na te denken dat ze in die tijd liever een goed boek leest, want daar is het nog niet veel van gekomen tot nu toe.

Na even door het drukke stadje gelopen te hebben, zijn we met de gondel boven naar de berg gegaan. Daar konden we genieten van het mooie uitzicht over Queenstown. Het bungy jumpen hebben we maar achterwege gelaten.

1. Hanneke:
    21 december 2017
    Oh, dt klinkt goed, Jean!! Wij hebben een stukje daar gelopen, bij de gletsjer. Veel plezier, ben benieuwd naar de foto's!! ☺
  2. Elaine:
    21 december 2017
    Zo dat klinkt gaaf, zo’n heli-bike. Lijkt me een hele belevenis, maar het zou voor mij in dat geval ook een goed boek worden, vanwege de ‘heli’. 😬
  3. Chantal:
    Ik kies ook voor dat boek. Veel plezier JJ
  4. P.huijbregts:
    22 december 2017
    Wij lezen al jullie boeiende reisverhalen
    en maar km vreten met de camper in een heel andere wereld dan wij gewoon zijn .maar nog even en dan is het kerstmis in heel de wereld daarom wensen wij jullie leuke kerstdagen ergens onder een boompje en goede reis verder grtj tante Jo & oom Piet