Er is er een jarig

12 december 2017 - Sydney, Australië

Het tweede deel van onze reis verliep na vertrek verder voorspoedig. Ook nu weer kunnen slapen. Onderweg werd het 12 december, de verjaardag van Jean-Jacques. Nicole heeft nog overwogen met het hele vliegtuig “happy birthday” te zingen, maar bijna iedereen lag lekker te slapen, dus het bleef bij een zachtjes gezongen “lang zal tie leven”.

Om 07.00 uur lokale tijd kwamen we aan in Sydney, waar we natuurlijk door de douane moesten met ons ingevulde inreisdocument. Met de afleveringen van Border Security in ons geheugen, hadden we netjes aangekruist dat Nicole medicijnen bij zich heeft. Dat was verder geen probleem, dus we waren snel door de douane heen. Daarna met de shuttlebus naar ons hotel. Helaas was er gezien het vroege tijdstip nog geen kamer vrij/schoon, dus moesten we een paar uur zien te overbruggen.

Dus eerst maar in de buurt koffie en thee gaan drinken en daarna wat rondgelopen. Toen nogmaals koffie en thee gaan drinken, maar deze keer met verjaardagstaart. Rond 11.30 uur konden we in onze hotelkamer. Na de lunch sloeg de jetlag toe, dus zijn we een paar uur gaan slapen tot het tijd was om te gaan eten. Daarna vroeg naar bed, want om 05.30 uur! zou de wekker weer gaan, voor onze vlucht naar Christchurch in Nieuw Zeeland.

1. Hanneke:
    14 december 2017